Közérdekű információk – 2011. évi CXII. törvény

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 1. sz. melléklete szerint.

I.1. A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme, honlapja.

Hivatalos név: UPP Újpesti Pályázati Projektmenedzsment Zrt.
Rövid név: UPP Zrt.
Székhelye: 1042 Budapest, Szent István tér 7/b.
Levelezési címe: 1042 Budapest, Szent István tér 7/b.
Telefonszám: +36 1 230 5435
Vezető: Pető Dániel vezérigazgató
Elektronikus levélcím: info@uppzrt.hu
Cégjegyzékszám: 01 10 043 216
Adószám: 12178445-2-41

I.2. A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése – ide kattintva letöltheti PDF-ként
I.3. A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefonszáma és elektronikus levélcíme) – ide kattintva letöltheti PDF-ként
I.11. Az UPP Zrt. felett törvényességi felügyeletet (ellenőrzést) gyakorló szerv:

Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Székhelye: 1051 Budapest, Nádor utca 28.
Levelezési címe: 1363 Pf. 17
Telefonszáma:  +36 1 354 4800
Telefaxszáma: nincsen
Elektronikus levélcíme:  ft.cegbirosag@birosag.hu
Honlap: https://fovarositorvenyszek.birosag.hu/jarasbirosagok/fovarosi-torvenyszek-cegbirosaga

Ügyfélszolgálat elérhetősége:
Elektronikus ügyfélfogadási idő
H-P: 9-15-ig.
Kezelőiroda (II. em.220.)
Ügyfélfogadás: Hétfő-kedd-csütörtök-péntek: 8:15-11:00
Szerda: 8:15-12:30 óráig, és 13:00-15:30 óráig
iratkiadás: 08.15-től – 10.30 óráig
iratbetekintés: 11.00 óráig ( a 10.30 óráig kiadott iratokba)
Tel.: +361-354-4847
Az ügyfélfogadási időben hívható Call-center telefonszáma: 06-1-354-4233
Ügyfélszolgálati Iroda (cégiroda)
Tel.: +361-354-4932

Ügyfélfogadás:
Hétfő-kedd-csütörtök-péntek: 8:15-11:00
Szerda: 8:15-12:30 óráig, és 13:00-15:30 óráig
sorszámosztás és ügyfélfogadás

Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata Képviselő-testületének 28/2024. (XII. 3.) számú rendelete és a Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata Képviselő-testületének 270/2024 (XI.28.) számú határozata alapján közzétett adatok.

Az UPP Zrt.  könyvvizsgálója a RATE-BOOK Pénzügyi és Műszaki Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság (rövidített elnevezése: RATE-BOOK Kft., székhelye: 1115 Budapest, Bartók Béla út 98-102. F. ép. 5. em. 3. a., cégjegyzékszám a Fővárosi Törvényszék Cégbíróságán: 01-09-197937, adószám: 11992299-2-43, MKVK nyilvántartási szám: 004219),  a könyvvizsgálatért személyében pedig Luda Erika (MKVK nyilvántartási szám: 007124) felelős.

II.1. A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat, az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege

Tevékenységre vonatkozó jogszabályok

Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény – ide kattintva letöltheti PDF-ként

A helyi önkormányzatok és szerveik, a köztársasági megbízottak, valamint egyes centrális alárendeltségű szervek feladat-és hatásköreiről szóló 1991. évi XX. törvény – ide kattintva letöltheti PDF-ként

Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata Képviselő-testületének 48/2012. (XI. 30.) önkormányzati rendelete – ide kattintva letöltheti PDF-ként

Szervezeti és Működési Szabályzat – ide kattintva letöltheti PDF-ként

Adatvédelmi szabályzat – ide kattintva letöltheti PDF-ként

II.5. Közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke.

Budapest Főváros IV. kerület Újpest Önkormányzata Képviselő-testületének 48/2012. (XI. 30.) önkormányzati rendelete – ide kattintva letöltheti PDF-ként

II.6. A közfeladatot ellátó szerv által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró adatai (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltendő kérdőív), az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásoknak az e törvény szerinti azonosító adatai; a közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei

Nincs.

II.11. A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indokolásuk.

Társaságunk pályázatot nem ír ki.

II.12. A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések nyilvános megállapításai.

Jelenleg nincs ilyen

II.13 A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje, az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége, s ahol kijelölésre kerül, az adatvédelmi felelős, vagy az információs jogokkal foglalkozó személy neve

Az elektronikus információszabadság oldalak létrehozásának célja, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényben, valamint az egyéb kötelező közzétételt előíró jogszabályban foglaltak maradéktalan végrehajtása.

A törvényben meghatározott közfeladatot ellátó szerveknek a közvélemény pontos és gyors tájékoztatása érdekében a közérdekű adatoknak a törvényben meghatározott körét, közzétételi listában elektronikus úton bárki számára személyazonosítás és adatigénylési eljárás nélkül, folyamatosan és díjmentesen közzé kell tenni.

Így a látogatók ezeken az oldalakon tájékoztatást kapnak az UPP Zrt. szervezetét, működését, feladat-és hatáskörét, gazdálkodását stb. érintő információkról.

Természetesen az oldalról letölthető közérdekű információk mellett továbbra is lehetőség van szóban, írásban vagy elektronikus úton közérdekű adatokat igényelni.

A közérdekű adatok megismerésére irányuló igényekkel kapcsolatos illetékes szervezeti egység: UPP Zrt. (1042 Budapest, Szent István tér 7/a.; e-mail: info@uppzrt.hu)


A közérdekű adatok elektronikus szolgáltatása ingyenes, papír alapú kérése esetén a fénymásolás díját szükséges előre megfizetni.

II.14. A közfeladatot ellátó szerv tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk.

2021.évi statisztikák

2022.évi statisztikák

2023.évi statisztikák

2024.évi statisztikák

II.15. A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai

Nem történt ilyen.

III.1. A közfeladatot ellátó szerv éves költségvetése, számviteli törvény szerint beszámolója vagy éves költségvetés beszámolója.

III.2. A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok, illetve összesítve a vezetők és vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése, az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve.

Foglalkoztatotti adatok 2020 – ide kattintva letöltheti

Foglalkoztatotti adatok 2021 – ide kattintva letöltheti

Foglalkoztatotti adatok 2022. – ide kattintva letöltheti

Foglalkoztatotti adatok 2023. – ide kattintva letöltheti

Foglalkoztatotti adatok 2024. I.-X. hónap – ide kattintva letöltheti

III.4. Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama, valamint az említett adatok változásai, a védelmi  és biztonsági célú beszerzések adatai és a minősített adatok, továbbá a közbeszerzésekről szóló 2015.évi CXLIII.törvény 9 § (’) bekezdés b.) pontja szerinti beszerzések és az azok eredményeként kötött szerződések adatai kivételével.

III.8. Közbeszerzési információk (éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről)

Közbeszerzési terv – ide kattintva letöltheti PDF-ként

Közbeszerzési eljárások ide kattintva letöltheti PDF-ként

Scroll to Top
Megszakítás